0

Jak kupować?

 

Jaki jest koszt dostawy?

Odbiór osobisty - gratis.

Dostawa kurierem po dokonaniu przedpłaty 16 zł.

Dostawa kurierem za pobraniem 20 zł.

 

Czy aby zrobić zakupy w sklepie Olenderskie Smaki muszę założyć konto?

Nie. Zakupy w naszym sklepie można zrobić bez zakładania konta, jednak dokonanie rejestracji ułatwia i przyspiesza proces robienia zakupów w przyszłości.
 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienie realizujemy w przeciągu trzech dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty za zakupione produkty. Wysyłki realizujemy we wtorki i czwartki.
 

Dlaczego muszę podawać numer telefonu?

Podanie numeru telefonu jest potrzebne, aby kurier dostarczający przesyłkę mógł się z Tobą skontaktować.
 

Czy mogę podać inny adres dostawy niż ten, który podałem podczas rezerwacji?

Tak. Przy składaniu każdego zamówienia istnieje możliwość wprowadzenia innego adresu dostawy. Opcję taką należy zaznaczyć w formularzu składania zamówienia.
 

Czy mogę dokonać zwrotu produktów? Jeśli tak, to w jakim terminie?

Zgodnie art. 7 ust.1 o ochronie niektórych praw konsumentów Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 10 dni od dnia wydania towaru. Aby dokonać zwrotu należy wysłać w tym terminie pisemne oświadczenie o rezygnacji z zakupu wraz z towarem w stanie nienaruszonym na adres sklepu Olenderskie Smaki.
 

Dokonałem zwrotu towaru. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócony towar?

W przypadku dokonania zwrotu towaru (odstąpienia od umowy zawartej na odległość) zwrot środków za zwrócone produkty następuje w terminie do 14 dni od daty przyjęcia zwracanego towaru. Środki zwracane są na rachunek bankowy wskazany przez kupującego. Koszt odesłania produktów ponosi Kupujący. 
 

Jakie są zasady składania reklamacji?

W przypadku otrzymania wadliwego produktu prosimy o niezwłoczny kontakt ze sklepem Olenderskie Smaki. Ponadto, w celu złożenia reklamacji należy w ciągu 24 godzin od stwierdzenia wady przesłać na adres sklepu reklamowany towar wraz z kopią dowodu zakupu (paragonem fiskalnym lub fakturą VAT). W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrot środków za zakupione produkty oraz kosztów przesyłki zostanie wykonany w ciągu 14 dni na wskazane konto.
 

Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT?

Tak. Aby otrzymać fakturę wystarczy zaznaczyć taką opcję w formularzu zamówienia.
 

Czy zakupione w sklepie towary mogą zostać wysłane za granicę?

Produkty zakupione w sklepie przez formularz zamówienia obejmują jedynie przesyłki na terenie kraju. W celu zamówienia naszych produktów za granicę prosimy o bezpośredni kontakt ze sklepem.